شرایط و قوانین آرمان درمان پارسیان

  • فروش فقط به دندانپزشکان و مراکز درمانی انجام می شود.

آرمان درمان پارسیان در حفظ اطلاعات شخصی کاربران خود نهایت تلاش خود را میکند و اطلاعات کاربران نزد ما محرمانه می ماند و طبق قوانین تجارت الکترونیک کشور ایران آن اطلاعات را به فرد غیر منتقل نمی کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی صلاح قرار دهد.
برای ارسال سفارش و یا ارائه خدمات، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است.
کلیه فعالیت‌های آرمان درمان پارسیان با مجوزهای قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد.

  • کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را به دقت ملاحظه فرمائید:

وب ‏‌سایتآرمان درمان پارسیان هنگام استفاده از حساب کاربری، کارت های تخفیف و سایر خدمات ارائه شده توسط آرمان درمان پارسیان به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات آرمان درمان پارسیان است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین آرمان درمان پارسیان از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

– توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های آرمان درمان پارسیان منطبق با قوانین کشور ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

آرمان درمان پارسیان هر تغییری که در قوانین ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می کند و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

ارتباطات الکترونیکی

  • هنگام ثبت یا خرید سفارش اینترنتی یا ارسال ایمیل به آرمان درمان پارسیان ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که آرمان درمان پارسیان به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
  • آرمان درمان پارسیان به منظور ارتباط و ارائه خدمات هرچه بهتر و اطلاع رسانی رویدادها، اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پیشنهادات ویژه به کاربران و اعضای خود، از ارسال ایمیل و یا پیامک استفاده می نماید که کاربر در صورت عدم تمایل به دریافت این گونه ایمیل و پیامک‌ها می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه آرمان درمان پارسیان را به صورت هوشمند لغو و برای عدم دریافت پیامک تیک گزینه دریافت پیشنهادات ویژه را در حساب کاربری خود حذف کند.
  • توجه داشته باشید که آرمان درمان پارسیان فقط از طریق شماره های مندرج در سایت و ایمیل info@adpdent برای کاربران و مشتریان خود پیامک و یا ایمیل ارسال می کند. بنابراین دریافت هرگونه پیامک و یا پیامی تحت عنوان آرمان درمان پارسیان ، با هر شماره و یا ایمیل دیگری تخلف و سوء استفاده از نام آرمان درمان پارسیان است و در صورت بروز چنین اتفاقی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را اطلاع دهید.
  • آرمان درمان پارسیان متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما محافظت نماید و در این راستا از تکنولوژی های مورد نیاز برای اطمینان و امنیت و حفاظت هر چه بیشتر اطلاعات سایت استفاده می شود. شما کاربر گرامی با بازدید و استفاده از سایت آرمان درمان پارسیان رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
  • همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات آرمان درمان پارسیان مانند: متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط آرمان درمان پارسیان جزئی از اموال آرمان درمان پارسیان محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار آرمان درمان پارسیان است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای آرمان درمان پارسیان محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار آرمان درمان پارسیان است و هر گونه استفاده از آن با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت آرمان درمان پارسیان و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، ربات و یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج مجاز نیست و کلیه این حقوق به صراحت برای آرمان درمان پارسیان محفوظ است.
  • در صورت استفاده از هر یک از خدمات آرمان درمان پارسیان ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
  • با توجه به اینکه آرمان درمان پارسیان محصولات تخصصی ارائه می کند، ارائه شماره نظام پزشکی برای کاربران الزامی است و در صورتی که مشخص شود کاربر از شماره نظام پزشکی فرد دیگری و اطلاعات جعلی استفاده نموده، کلیه مسئولیت آن به عهده کابر می باشد و در صورت ثابت شدن سوء استفاده از شماره نظام پزشکی و اطلاعات جعلی علاوه بر پیگرد قانونی، آرمان درمان پارسیان با دادن کلیه اطلاعات فرد سوء استفاده کننده به صاحب اصلی شماره نظام پزشکی هر گونه مسئولیتی را از خود سلب می نماید.
  • فروش به توزیع کنندگان طبق بخشنامه اداره تجهیزات ممنوع بود و در صورت خرید از آرمان درمان پارسیان ، سفارش به طور خودکار لغو می گردد.
  • هرگونه استفاده تجاری از اطلاعات سایت اعم از چاپ فروش و اجاره آن خلاف مقررات آرمان درمان پارسیان است.
  • برخی از مطالب سایت به دلایل امنیتی حفاظت شده بوده و تنها کاربران ثبت نام شده حق استفاده از آن را دارند. حق ثبت نام هر عضوی در سایت برای آرمان درمان پارسیان محفوظ است.
  • آرمان درمان پارسیان قادر است در هر زمانی بدون هیچ اجازه ای خدمات خود را از کاربر متخلف قطع نموده و ناحیه کاربری وی را غیر فعال نماید.
  • تنها مرجع رسمی مورد تائید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.adpdent.com است و شماره های مندرج در سایت است
  • آرمان درمان پارسیان هیچ مسئولیت نسبت به انتقال ویروس از سایت به کامپیوتر کاربر را نمی پذیرد و این موضوع به عهده کاربر است که شرایط لازم برای امنیت خود در اینترنت را فراهم سازد.

خواهشمند است در صورت دریافت ایمیل ها و یا درخواست های غیرعادی به اسم آرمان درمان پارسیان قبل از هرگونه اقدام با ما بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید.

ثبت، هماهنگی و ارائه خدمات

  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده و خدمات در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات ارائه می‌‏شوند.
  • آرمان درمان پارسیان به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
  • آرمان درمان پارسیان مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند، که البته کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، آماده سازی و خدمات به صورت کامل ارائه می‌‏شود.
  • حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند قطع ارائه خدمات و فروش بدون اطلاع قبلی، برای آرمان درمان پارسیان محفوظ است.
  • کاربران باید هنگام سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و ارائه نخواهد بود.
  • مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
  • تمام حقوق و امتیازات یک کاربر از جمله سابقه تخفیفات و … به هیچ وجه قابل انتقال به غیر نمی باشد و در صورت تخلف مطابق قوانین با وی برخورد می شود.
  • با توجه به تغییرات فنی در برخی مدل های محصولات امکان تفاوت ویژگی های محصول جدید و قدیمی وجود دارد. آرمان درمان پارسیان تمام سعی خود را در بروز رسانی اطلاعات محصول های خود دارد. اما مسئولیت تفاوت های حاصل از تغییرات شرکت سازنده در محصولات به عهده آرمان درمان پارسیان نمی باشد.
    باز پس گرفتن بدون هزینه

آرمان درمان پارسیان تضمین می کند در شرایط زیر کالای تحویلی از مشتری را بدون هیچ هزینه ای از او پس بگیرد:

  • در صورت ارائه ی دلیل موجه برای اورجینال نبودن کالای تحویل شده
  • مشخصات عنوان شده در وبسایت با مشخصات کالای تحویل شده مغایر باشد.
  • سفارش دریافتی با سفارش درخواستی متفاوت باشد.
  • کالا هنگام حمل و نقل آسیب دیده باشد که در اینصورت شما می توانید از تحویل کالا خودداری نمائید.
  • بسته بندی استریل کالای دریافتی از بین رفته باشد (برای کالاهایی که دارای بسته بندی استریل هستند).

* آرمان درمان پارسیان جهت جلب رضایت مشتریان عزیز تمام تلاش خود به عمل می آورد. تا بهترین نیتجه را از خرید الکترونیکی داشته باشید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

مدت گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای عرضه شده در سایت برای هر کالا متفاوت بوده که آن در بالای قیمت این کالاها در قسمت توضیحات کوتاه درج شده است

شرایط حمل و تحویل کالا

حمل کلیه سفارشات خارج از تهران توسط تیپاکس و پست رسمی کشور و یا باربری صورت می پذیرد و سایت آرمان درمان پارسیان هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط آن ها ندارد ولی بیشترین تلاش خود را در تحویل به موقع جهت هماهنگی انجام خواهد داد.

  • مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به پیک به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.

نقدها و نظرها

قبل درج نظرات، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:

  • توهین به فرد یا افراد مانع از درج نظر کاربر می شود.
  • – تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمائید، هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را بیان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
  • از بزرگنمایی یا اغراق درباره نقاط قوت یا نقاط ضعف محصول در نظرات خود خودداری نمائید.
  • قراردادن لینک های سایت های دیگر در نظرات مجاز نمی باشد.
  • تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تائید خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحث‌های متفرقه و غیر مرتبط با آن محصول خودداری نمائید.
  • کاربران توجه داشته باشند مسائلی را که از آن اطمینان ندارند یا نسبت به آن شک دارند، به هیچ وجه در نظرات ثبت ننمایند و همچنین از باز نشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره محصولات جداً خودداری نمایند.
  • ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمائید.
  • لازم است کاربران مطالبی را ثبت نمایند که برای بازدیدکنندگان سایت مفید واقع شود و از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری نمایند.
  • از درج مطالب سیاسی، اجتماعی و غیر مرتبط خودداری کنید
  • کاربران در نظر داشته باشند که آرمان درمان پارسیان ، به هیچ وجه نظری را ویرایش نخواهد کرد و قابلیت ویرایش نظر به هیچ وجه وجود ندارد، لذا خواهشند است قبل از ارسال نظر حتماٌ یکبار روی آن مرور نمائید.
  • اگر قوانین ذکر شده، در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تائید نخواهد شد و در سایت نمایش داده نمی شود.

با این حال، آرمان درمان پارسیان هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تائید فنی آرمان درمان پارسیان درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.

© کلیه محتویات سایت آرمان درمان پارسیان شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت تعلق دارد.